Ясно ми е че валовете се зацепват с пети, но на маховика има белег и може да се дава предварение от 5 / 10 гедуса. Та какво се случва с това предварение. Вървеж? Разход? Какво става примерно ако само всмукателния или изпускателния вал се мръдне с 5 / 10 градуса.
Известие
Collapse
No announcement yet.
ПРЕДВАРЕНИЕ - дискусия
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеЯсно ми е че валовете се зацепват с пети, но на маховика има белег и може да се дава предварение от 5 / 10 гедуса. Та какво се случва с това предварение. Вървеж? Разход? Какво става примерно ако само всмукателния или изпускателния вал се мръдне с 5 / 10 градуса.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
-
OK, а защо тогава го има като маркер откъм скоростната кутия?Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеOK, а защо тогава го има като маркер откъм скоростната кутия?Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Ами именно, има на маховика, има и на прозорчето на ск кутия, е "аджеба" защо са тия 5 и 10 градуса. Ако не може да се пипа там, щяха да са просто 2 белега които да се докарат един срещу друг. Явно може да се прави нещо, ама какво е и какво става?Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеАми именно, има на маховика, има и на прозорчето на ск кутия, е "аджеба" защо са тия 5 и 10 градуса. Ако не може да се пипа там, щяха да са просто 2 белега които да се докарат един срещу друг. Явно може да се прави нещо, ама какво е и какво става?Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеКакво имаш предвид под проверка?
0-та съвпада с гмтDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеНякое друго мнение, щото дотук нищо не стана ясно.
Хората са го сметнали. С тези валове толкова. Валовете горе си имат презастъпване, лифтинг, работни характеристики. Промениш ли някое от тях по-добре няма да стане.
Помисли за един ремап и шайба от ферариста. Определено ще усетиш много приятен ефект
Плюс това промениш ли нещо по газоразпределението ще объркаш и впръскването и запалването понеже за моментите и на двете се взима инфо от положението на валовете. Можеш да буташ единствено смукателния вал, но пък ще нарушиш припокриването на фазите и пак ще загубиш.
И тук кой искаш да ти каже нещо ? Хората дето знаят не пишат. Спамерите дето си чекнат езиците незнаят, щото повечрто пишат, а не знаят елементарни неща по управлението на мотора. Пусни си темата в Моторспорт и Рацинг. Може и да ти кажат нещо, но не по различно от това което ти казах до сега.Last edited by oem; d.m.y г., 00:36.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение0 ти е ГМТ. Неможеш да бутнеш коляновия вал малко. Можеш или с 1 зъб или с 2 или 3.
А за колегата по принцип не е невъзможно да направиш собствено зацепване по твой избот може при единия вариант да е по добре в ниските обороти а в високите да е зле ако им дадеш предварение моне и високите да са малко по добре. Но като цяло оптималното ти зацепванее на белези. Може да пробваш да си я зацепиш по друг начин но дали ще стане по добре едвали или разликата ако има (към подобрение)тя ще е или във високите или в ниските обороти и няма да е много осезаема. Можеш да стигнеш до истината само с зацепване проба замер отново зацепване проба замер и така докато видиш къде е най добре. Или по лесния вариан да си вземеш едини "Бойни" валове с по дълго и отваряне и по голяма повдигане тогава ше има разлика определено ама пък за тях има специално зацепване и нов софтуер.
Най добре чипче и една шайбичка и ще си свиркаш.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщениеСпрямо кое точно не може да бутне с един зъб или по малко все пакн и двата разпределителни вала са раздвижни е вярни изпускателния е по малко но това означава че може и малко да мръднеш спряма ГМТ.
А за колегата по принцип не е невъзможно да направиш собствено зацепване по твой избот може при единия вариант да е по добре в ниските обороти а в високите да е зле ако им дадеш предварение моне и високите да са малко по добре. Но като цяло оптималното ти зацепванее на белези. Може да пробваш да си я зацепиш по друг начин но дали ще стане по добре едвали или разликата ако има (към подобрение)тя ще е или във високите или в ниските обороти и няма да е много осезаема. Можеш да стигнеш до истината само с зацепване проба замер отново зацепване проба замер и така докато видиш къде е най добре. Или по лесния вариан да си вземеш едини "Бойни" валове с по дълго и отваряне и по голяма повдигане тогава ше има разлика определено ама пък за тях има специално зацепване и нов софтуер.
Най добре чипче и една шайбичка и ще си свиркаш.
Относно това проба замер и да види къде е най-добре. Ми то е ясно къде е. Най-добре е е както си е фабрично. С тези валове това е най-доброто. Ако даде предварение на смукателния може да спечели съвсем малко във високите, но ще разавали ниските. И общо взето няма да усети почти нищо. Само ще си обърка центровката.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Колега, за да върви по добре разговора, кажи каква ти е скритата мисъл, и защо искаш да правиш нещо такова, по лесно ще е да се предложи или обсъди евентуален вариант....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Специално за двамата спорещи,някои елементарни неща:
Ангренажните колела на валовете(разпределителните) са с по 50 зъба,тоест 360 градуса го делим на зъбите и получаваме колко градуса е един зъб :
360/50=7,2 градуса измества един зъб.
А изпускателният вал ,при развит болт има възможност да се измести самото колело с половин зъб,тоест:
7,2/2=3,6 градуса.
Къде го видяхте тоз 1 градус и с какво го измерихте??
Относно играта с презастъпването на валовете ,не е желателно да се играе с повече от 2 до 4 градуса на стандартни валове!
А да прехвърлиш един зъб(7,2 градуса) напред или назад от коляновия вал е безмисленно .
Най много да смачкате от 8 до 16 броя клапани.
Успех!
Comment
-
Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщениеСпециално за двамата спорещи,някои елементарни неща:
Ангренажните колела на валовете(разпределителните) са с по 50 зъба,тоест 360 градуса го делим на зъбите и получаваме колко градуса е един зъб :
360/50=7,2 градуса измества един зъб.
А изпускателният вал ,при развит болт има възможност да се измести самото колело с половин зъб,тоест:
7,2/2=3,6 градуса.
Къде го видяхте тоз 1 градус и с какво го измерихте??
Относно играта с презастъпването на валовете ,не е желателно да се играе с повече от 2 до 4 градуса на стандартни валове!
А да прехвърлиш един зъб(7,2 градуса) напред или назад от коляновия вал е безмисленно .
Най много да смачкате от 8 до 16 броя клапани.
Успех!Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment